Monday, 11 April 2011

senangnya nak buat org senang hati

salam readers!


org kata memberi itu lebih baik dari menerima..tp,kita lebih suka menerima dari memberi kan??
alahh,mahal lahh kalau nak bagi hadiah,mesti nak  hadiah yg besar2,yg mahal2..


xperlu..korg x yah nak susah2 kan diri beli lah mahal2..yg mampu tu lain lahh..yg penting kita ikhlas..btl x??


kalau berada kat kedai runcit tu..beli lah gula2 50 sen ke..bukan mahal pon..lepas 2,bila jumpa kanak2 sambil duk bernangan tu..bagi lah kan..mesti budak2 tu suka kan..tp,cara nie x sesuai utk org yg muka penjahat..hahaha..nanti kena cop penculik plak..yelah,skrg nie kan mcm2 dorg letak dlm gula2 tu..dadahh lahh..ibu bapa pin dah pesan kat anak2 dorg...



kalau susah sgt nak bg kat budak2 lain..kita blh jgk bg kat anak jiran..kan??
mesti suka tgk budak2 senyum...happy...=)



dah kalau yg  mampu sikit..sambil2 nak bayar makan kat luar tu,bayar lah meja lain sekali kan..tp,tgk2 lah hidangan dorg pilih tu..kang x pasal2 pokai salah kan KK plak..hak3



hmm..korg kan suka berblogwalking..sambil2 ber-BW tue,tekan lah nuffnag @ churp2 blogger tu..mesti dorg senang hati..blh cash byk2..ala,bkn habis pon tenaga kita kan?? ( mesej ini tiada isi tersirat sbb KK xde akaun nuffnag pon..hehehe )



dan byk lagi kita blh buat...blh bagi org senang hati dgn cara senang..tp,apa yg penting? kerjasama ikhlas..okeh??


p/s : mcm mana nak buat akaun nuffnag eah?? heee ^^

4 comments:

Dda Ly said...

hihi kadang² senang juge nak buat orang sakit ati...huhuh
psst, nak wat akaun nuff, pgi je register kat website die..simple bangat! :)

meh ke rumah..
~pray for mawaddah~
keep in touch ye..♥♥♥

KK said...

dda ly : yeah! sng jek..=)
ouh, so kna tulis num akaun la yea?? x bahaya ke??? huhu

annenyss said...

selalu buat yg bagi gula2 je.hahaha

KK said...

@anne : dah kira ok da 2, keep it up okehh??? ^^