Tuesday, 12 April 2011

kasi panas

salam semua...


yeak! jijik!! pengotor..! tp,knp dia buat mcm tu??  kepercayaan kahh?? btl ke dia ludah...ke tiup je??
eh2,tiup pon kotor okehh..tue kalau kita nak kasi budak2 mkn makanan panas..x boleh tiup,kena tunggu sejuk sikit..atau dia nak tgk takut2 ada lalat ke yg jatuh dlm air dia ke kann?? tp,x kan setiap kali cedok air nak tgk?? eh,ada jgk org mcm 2..jenis teliti...






ha...apa pendapat korg?


kalau btl lahh kepercayaan..

p/s : jgn lah kita meminta selain daripada Allah s.w.t..blh jatuh syirik...nauzubillahh

4 comments:

アヌム ちゃん~~ said...

Salam.konnichiwa^^.
Jalan2 sini.
Jemput2 singgah blog saya ye : http://frommetoyou85.blogspot.com/
Btw, nice blog :)
Thanks~

KK said...

terima kasih..=)

Anitafasha said...

Dah tgk video ni kat blog sape ntah. Memang mnjijikkan!! Xsilap tmpat tu kat sekitar bangi kan? ntah la, tak pasti lak.

KK said...

nye..btl lah 2,kat kwsn bangi..hee
=)