Friday, 29 April 2011

bila KK buat twitter

assalamualaikum..



wah! KK sudah maju...hahaha..org buat akaun FB,nak buat jgk..org buat akaun blog..buat jgk ( ikhlas nak buat,bkn paksaan,,hehe )..org buat akaun twitter , nak jgk! hahaaha


masalah nye..macam mana lah nak guna si burung biru tue..?


tweet 2 mende?
follow tue mcm mana? mcm follow blog tue eak?
retweet tue apa dia plak?
lps tue..mcm mana nak hantar 'msj' kat org..yg mcm tag tue..
mcm mana nak tahu org tue send 'msj' kat kita..?


btl ke bahasa yg KK guna tue? hukhuk..sedih3..=='



p/s : masalah yg sama x berlaku kat FB sbb dari dulu dah usha FB nieyh..hee

4 comments:

Fahmi API said...

saya tag awak, harap awk x kisah..hehe

kambeng.karbonat said...

kk ni pon ada twitter jgk. :D tapi xde kwn pon. :(

KK said...

fahmi : hehe..contest eak?

KK : yeke? mcm tipu je..huhu ^^

♥CiK DuYuNG [Ca]♥ said...

ca malas nak wat twitter..xramai geng guna pon..huk3..susah sikit nak connct each other kot...fb seng..blog la senang nk kenal org luar..xde batasan sangat.. :)