Tuesday, 3 May 2011

banyaknya! tgk lah..anda jgk yg untung ^^

assalamualaikum..



makin hari,makin byk plak segmen,GA,Contest..pelik btl..rasa mcm nakk join semua je..hehehe..jgn tamak2 KK..( yelaahhh )



okeh bagi yg nak join..blh lah klik dgn penuh bersemangat kat mana yg korg berkenan..kalau berkenan kat KK,mai la masuk meminang...hahahha..gedikkk sudahhh~




sebenarnya banyak lagihh..less is more right? dan maaf kalau ada masalah dgn link terebut =)


p/s : nak pilih yg mana satu nie??

4 comments:

Rai said...

wahh..banyaknya mengumpul link GA.. saya hangat2 tahi ayam je join GA. selalunya malas..hehe.. tapi GA mmg bagus utk upkan traffic.

adib syazwan said...

nak join jugak boleh?huhu...ok...kalo senang tgok link ni

http://adibsyazwan.blogspot.com/2011/05/yeahdah-ade-follower-ke-60.html

KK said...

rai : ok lah tue hangat2 tahi ayam..sy mmg x pernah join langsung! hahaha =D

adib : join je..=) btw..thanks entri 2..^^

gaung said...

perghhhh byknyer GA..makaiiii.salam kenal dari kami.
fyi: kami baru je dapat 400 follower..sikit kan??takpelah sabar ajer...teruskan menulis

ENTRY TERBARU: nuffnang bagi BE yang Ke-11 2011