Saturday, 19 January 2013

Blogger Baru nak buat segmen?!

Assalamualaikum..

agk2 ade ke org nk join kalau blogger baru mcm KK buat segmen? follower pon xseberapa..hahaha..*gelak kat diri sendiri*

tp,itu lah tujuan nya kan? nak meningkat kan follower..

tp, bg KK sendiri.. brpa rmai follower tue xpenting..tp, brape rmai ORG YANG BACA entry2 kita..yea x?

Pelik dgn sesetgh blogger y hya join segmen jea..tanpa update blog..mungkin dorg nak tingkat bilangan follower shj tanpa ada pembaca BERKUALITI.

haha..KK dulu pon mcm tue jgk..kalau xpercaya..cer buka history entry KK lepas2..ade satu msa tue..asik join segmen jea..KK join segmen pon sbb lack of idea..xtaw nak buat entry pasal apa, sbb tue join segmen tue..

KK jarang join GA sbb, selalunya GA dia punya syarat susah sket nak buat..setakat yang KK tengok la..

Tapi, kalau ada GA2 yang syarat nya xsusah sgt..tag2 la KK yea..huhu

okeh..dulu blogger popular ade pesan jgk kat newbie nie.. KK igt smpai skrg.. lebih kurang mcm nie la..JANGAN BUAT SEGMEN kalau follower x ramai, sbb tkut xde org nak join...ahahaha..

so, KK blogger baru..tp kalau KK buat segmen jgk mcm mna???

Tp, bukan sorg2 lah..mesti KK ade partner..nak tumpang populariti dia.. KK xleh berdiri sendiri sbb xkuat lg..hehe..tgh cuba naik kan blik blog nie.. :)


6 comments:

Mar Haini Abdul Rahim said...

xpe.. cayok2 hehe :D

KK said...

mar : hihi...thanks, t kalau KK wat segmen..join le..hehe :)

Farah Waheda Wahid said...

salam kenal...singgah sini, jenguk2 dan follow balik... ^_^

KK said...

farah : wsalam,hehe..thanks 4 following :)

Iznie said...

follow u too kk. :)

kalau nak buat, buat je.. ^_^

sy walaupun da lama dlm dunia blog ni tak pnah wat segmen...hehe. segann... :P

KK said...

iznie : hihi..thanks kasi skongan :)
harap2 ade y join..huhu